Kiekvieną dieną matome moteris reklamose per TV, stenduose, žurnaluose, taip pat pristatymuose.  Reklamos įtvirtina stereotipus, skirstydama lytis. Retai galima išvysti vyrą reklamuojantį buitinę techniką, kosmetiką. Vyras vaizduojamas kaip siūlantis pagalbą moteriai, dažnai stovintys priešais moterį, taip reprezentuojantys savo galią. Moterys dažnai matomos kaip tuščios ir kvailos. Dažnai rodomos atskiros kūno dalys, pvz. vien tiktai kojos. Tai reiškia, jog jos kūnas yra visiškai atskiras nuo proto ir jei ji turi “geras” kojas, tai ir yra svarbiausia. Moters kūnas tapo daiktu reklamoje. Automobilių pristatymas – besišypsanti mergina šalia prie automobilio (įsigysi, šalia “žavią” merginą turėsi?), indų ploviklis – moteris plauna indus (juk vyrai dabar gali plauti indus su nauju “Ajax”, kuo jis geresnis?), skalbimo milteliai – plauna kojines moteris… kas toliau?!

Reklama kuria mitinį pasaulį, kuriame nėra bjaurių, turinčių antsvorio, vargšų ar neįgalių žmonių. O realybėje ką matome?

Visas šitas “idealios” moters kūrimas sukelia daug žalos, tačiau reklamų pagalbas siekiama pelno bet kokiomis priemonėmis. 

Ar nori tikėti šiuo melu? Tau siūlo dietas, kad nusipirktum vaistų. Tau siūlo būti “žaviai”, kad nusipirktum kuo daugiau kosmetikos. Tau nori parduot produktą, bet juk žinai, kad netapsi tuo, kas ten vaizduojama? Tiki, kad  rodomas moters gležnumas ir kvailumas atneš sėkmę? Vilioja ligoninė dėl anoreksijos ar bulimijos?

O iš tiesų būk savimi… Nei lūpdažis, nei dietinės tabletės, nei dantų pasta, nei išskustos pažastys įtrintos kvapais nuo prakaito, nei nudepiliuotos kojos nepadės pasitikėt savim.

  PASITIKĖK SAVIMI, O NE REKLAMOMIS!

atgal