Viskas prasidėjo nuo kandžių replikų apie tavo išvaizdą. Pradėjai vis dažniau lipti ant svarstyklių, pavydėti “merginai iš reklamos”. Išbandei daugybę dietų, bet jos tau nepadėjo. Pradėjai beveik visai nevalgyti. Ėmė slinkti plaukai,  svaido galva, negalėjai normaliai gyventi… Po to… ligoninė..

 Ar dar nepvargai nuo pastangų kažkam įtikti, tapti tuo, kuo nesi? Laimė slepiasi ne žurnalų viršeliuose ar TV reklamose rodomam “tobulam kūne”… tu esi nuostabi tokia,  kokia esi. Netikėk tuo, ką tau sako reklamos, nes jos tau siūlo produktus bet kokiomis priemonėmis… tik ir laukia,  kada pradėsi daryti tai, ką tau sako. Formuo-jamas “idealus grožis” tam, kad imtum siekti jo, tap-dama vartotojiškumo auka.

         Daugiau nei 80% ketvortokių laikėsi dietų.

        Reklamose vaizduojamas idealios moters kūno tipas realybėje sudaro tik 5% moterų iš reklamų.

        Vidutinis modelio svoris yra 23% mažesnis nei vidutinis moters kūno svoris; prieš 20 metų skyrėsi tik 8 procentais.

        95% dietų nepavyksta. (Barbara Cohen, Ph.D., "The Psychology of Ideal Body Image as an Oppressive Force in the Lives of Women," 1984)

GRIAUK GROŽIO IDEALUS! BŪK SAVIMI!

atgal